Bloggen, moet dat nu echt?

In de huidige markt zul jij je net als zoveel andere professionals afvragen hoe jij kunt laten zien wie jij bent, wat je te bieden hebt en hoe je jouw potentiële klanten kunt overtuigen van jouw expertise.

Ik heb ervaren dat ik dit kan laten zien door te bloggen.

Waarom is dat zo?

Zodra bloggen een vast onderdeel is van je marketing en communicatie dan:

  • geeft het je zichtbaarheid
  • etaleert het je deskundigheid
  • onderscheidt het jou op een unieke manier
  • in een markt vol concurrenten en uitdagingen

Als je eenmaal weet hoe je succesvol blogt, dan kun je dezelfde resultaten bereiken als de grote bedrijven. Dit kan namelijk zonder marketingbudget, want bloggen kost NIETS.

Hieronder deel ik tien succesfactoren die mij hebben geholpen.

Deze succesfactoren zorgen voor gegarandeerd blogsucces!

 

De tien belangrijkste succesfactoren:

  1. Zorg dat je weet waarover je moet bloggen
  2. Leer hoe je lezers vindt en bindt
  3. Zorg dat je jouw blog integreert in je sociale-mediastrategie
  4. Optimaliseer jouw blog voor je marketing
  5. Zorg dat jij met jouw blog opvalt
  6. Besef dat jij goed kunt schrijven (of zorg dat je dat leert)
  7. Leer hoe je in 60 minuten een boeiend blog schrijft
  8. Zorg dat je altijd unieke en hoogwaardige content schrijft
  9. Voorkom veelgemaakte blogfouten
  10. Vergeet nooit dat jij blogt voor jouw lezers

Heb je specifieke vragen over bloggen: stel ze hieronder in het reactieveld: je krijgt altijd antwoord!

Ik ga voor jouw succes in de bouw!